2014. május 29., csütörtök

Modelik 2/04 STAR 266 + działko ZU-23-2 (14. rész)

Az előző bejegyzésem folytatásaként elkészítettem a kardán tengelyeket. Ezeket a papír csíkokat mindet 2 mm vastag bambuszrúdra tekertem fel. Minden tengely két darabból áll, mivel ezeknek a tengelyeknek a valóságban változik a hosszúk, miközben rugózik az autó. Ezt úgy oldottam meg, hogy megfelelő hosszúra vágtam a bambusz rudat, majd először feltekertem a hosszabbik tekercset az egyik végére, majd a másik végére feltekertem a másik tekercset. Így a két tekercs között néhány mm-en kilátszódik a bambusz. Ez a rész ami a valóságban a mozgást biztosítja. A tengelyek végén lévő villa szerű fület nem ragasztottam fel a tengelyek végére, mivel ezek pozícióját, a tengely végek másik fele fogja meghatározni. Ezért először felkerültek a fülek az osztóműre, a hidakra, a csörlőre, valamint a motorra és ezután ragasztottam a fülek közé a tengelyeket, néhol előfordult, hogy hosszabb lett a tengely a kelleténél, ezt könnyűszerrel orvosoltam. Egyszerűen levágtam a végéből. Természetesen minden fülre került csavarfej.
Jöjjenek a képek:









A  folytatásban az üzemanyagtartályok, levegő tartály, és a kipufogó fog elkészülni.