2014. május 23., péntek

Modelik 2/04 STAR 266 + działko ZU-23-2 (12. rész)

Folytattam az építést, nem történt sok jelentős változás, elkészítettem a a hátsó tengelyeknél rézdrót felhasználásával 4 db összekötő alkatrészt. Igazából nem tudom mi lehet ennek a neve, és még pontosan a funkcióját sem tudom. Valamint elkészítettem forrasztóón felhasználásával ezeknek az összekötő elemeknek van egy-egy kis hengeres tartályszerű alkatrésze, ehhez 3 mm-es ónt használtam.
Néhány kép az elkészült alkatrészekről:





Valamint a folytatásban az előző posztomban bemutatott lézer vágott csavarok közül felhasználtam, jó pár darabot.
Ezekről is készült néhány fotó.




A következőkben néhány korong alakú alkatrész került legyártásra, ezeket bőrlyukasztó segítségével vágtam kartonból, sokkal szebb lesz az elem széle, mintha kézzel vágnám körbe.



A folytatásban a motor és a váltó alkatrészeit fogom elkészíteni, azok már sokkal látványosabb haladásnak ígérkeznek.