2014. május 6., kedd

Lézerrel vágott csavarfejek és futófelület a Starhoz

A napokban érkezett meg a gpm.pl-től a megrendelt lézerrel vágott csavarfejek és gravírozott futófelületek.
Voltak már ezelőtt is lézerrel vágott csavarfejeim, de azokat én vágottam egy ezzel foglalkozó vállalkozással, de nem igazán tudtam használni őket, mert a legvékonyabb papír 1 mm-es volt amit tudtak vágni. Ez a vastagság viszont 1 mm-es fejek esetében túl vastag, és nem mutat jól. Körülbelül a 2 mm-es fejek használhatóak ilyen vastagságban.
Ezért rendeltem a gpm-től az általuk gyártott csavarfejeket, amiknek a minőségével teljes mértékig elégedett vagyok. A legkisebb 0.6 mm-es ami egészen vékony papírból van vágva. Nagyon mutatósak a makettre felragasztva. (Hamarosan mutatok olyan képet, ami már a makettre van felragasztva. Eddig nagyjából 80-90 db csavarfejet használtam fel.) Minél nagyobb átmérője van csavarnak annál vastagabb lapból vágták ki. Véleményem szerint pont ideális vastagságot választottak a különböző átmérőkhöz. Először csak néhány méretet rendeltem úgymond teszt jelleggel. De már hamarosan érkezek egy nagyobb szállítmány is, mert nagyon elégedett vagyok vele.
Rendeltem lyukas középpel is, anyákat, azok minősége is teljesen tökéletes.
Jöjjenek a képek:



És akkor most jön a hab a tortán, a Star 266-hoz rendeltem lézerrel gravírozott futófelületet, szerintem a makett elkészülte után ez lesz az a rész amit mindenki megfog csodálni. Persze nagyobb a kihívás ha valaki a maketthez adott futófelületet használja, de még egyik elkészült makettnél sem láttam olyan szépen megoldva, mint ahogyan a lézeres futó felülettel meglehet oldani.
Nem mellékesen a lapon mellékeltek néhány csavart is.
A képek sokkal beszédesebbek, már várom, hogy odaérjen az építés fázisa, hogy elkészítsem a kerekeket.






A folytatásban sok-sok csavart ragasztok fel az alvázra.