2014. május 2., péntek

Modelik 2/04 STAR 266 + działko ZU-23-2 (10. rész)

Amint az előző írásomban jeleztem, beragasztom a hidakat.
A már előzőkben elkészült alkatrészek most eggyé állnak, és egy egész szerkezetet fognak alkotni.
Tulajdonképpen mindennek megvan a helye, igazán nagy fejtörést nem okoz. Ha mindent precízen építettünk össze, akkor mindennek megvan a helye, nehéz lenne elrontani.
A hidak rögzítéséhez, hajlítani kellett U alakú drótokat, amiket gemkapoccsal oldottam meg. Szerencsére az első hidaknál pont megfelelő volt az hajlítási sugár, csak méretre kellett vágni, és mehetnek a helyükre, a hátsó hidaknál azonban a gemkapcsot kiegyenesítettem, majd a megfelelő hajtású sugarat elkészítettem hozzá, egy ceruzát sikerült találnom aminek pont megfelelő volt az átmérője.
A tengelyeket megpróbáltam nem azonos síkba rögzíteni, mert terveim között szerepel, hogy készítek, hozzá a későbbiekben egy alapot, amin jól fog mutatni, a különböző mértékben kirugózott kerekek. Ezért a laprugókat az egyik oldalon kicsit jobban megíveltem, míg a másik oldalon kicsit egyenesítettem rajtuk. A hátsó hidakat olyan szögben állítottam be, mintha felfelé menetben lenne egy kisebb emelkedőn. Nem szerettem volna, nagy kitéréssel építeni a makettet, azért éppen csak egy kis emelkedés lesz érezhető.
De jöjjenek a képek, szerintem sokkal beszédesebbek.










Folytatásban néhány stabilizátor készül a hátsó tengelyekhez.