Mint ahogy ígértem, már itt is a folytatás:
Igazából csak annyi történt, hogy lefestettem a konzolokkal egybeépített tankokat, majd egy szárapróba erelyéig egy csepp ragasztóval a helyükre illesztettem, ezeket majd az alváz fesése előtt lefogom szedni, erre azért volt szükséges, hogy a vezetékek megfelelő méretüre eltudjam készíteni.
Íme a képek:
Valamint a folytatásban elkészítettem a levegőtartályt is, szintén sok csiszolás, tömítés, amire sikerült a két lezáró végét megfelelőlen simára formáljam. A tartókonzolokkal összeragasztottam, majd két heveder segítségével értem el a végleges az igazira legjobban hasonlító formáját. A hevederek megszorítását szintén egy-egy csavarral oldották meg az igazi autón, hát így tettem én is.
Képek az elkészült tartályról, szintén csak ideiglenes lettek felhelyezve:
Folytatásban elkészítem a kipufogót, és néhány tartó bakkot, amik majd a platót fogják tartani.