2014. április 27., vasárnap

Modelik 2/04 STAR 266 + działko ZU-23-2 (7. rész)

Eddig tartottak azok a képek, amiket, néhány évvel ezelőtt készítettem, még amikor elkezdtem a makett építését. Mostantól már csak olyan képek kerülnek fel, amik az idei évben készültek, és most már mindig az aktuális állapotot fogom tudni dokumentálni.
Nos nézzük akkor mi is készült el mostanában:

Az első tengely két lengés csillapító teleszkópjait ragasztottam össze. Mint látható forrasztóónt használtam tengely gyanánt, erre tekertem fel a papír csíkokat, mivel pillanatragasztót használok az ilyen esetekben, ezért a ragasztóval átitatott papír elég merevséget ad, ahhoz, hogy az ón ne görbüljön el. Feltekerés után elcsiszoltam a papír szélét, így festés után egy sokkal szebb, egységesebb felületet tudok elérni, és nem látszik hol ért véget a papír.
Különösebb probléma nélkül megépíthető az elem.



A makett folytatása az első tengely elkészítésével fog folytatódni.