Először azonban elkészítettem a laprugó kötegeket, amelyekhez először vastagítani kellett a lapot, én két réteg dipa kartont használtam hozzá, de utólag talán kicsit soknak bizonyult, érdemes lett volna csak 1 rétegben vastagítani, így a köteg egy kicsit vastagabb lett, mint szerintem lennie kellene, de ez az elkészült maketten nem igazán fog befolyásolni, ezért már nem csináltam újra, egyébként is szerettem volna a makett elejét kicsit megemelni, mert egy terep talajra fogom ráépíteni a makettet, ahol nem is baj, ha kicsit magasabb. A hátsó tengely laprugóknál már fogok figyelni, hogy ne legyen ilyen vastag, ott már csak 1 réteg vastagítást fogok alkalmazni.
A folytatásban elkészítettem az első hidat, amelynek a tengelye egy 3 mm vastag bambusz húspálcika. A hengeres papír csíkok feltekerésénél nagyon kell figyelni, hogy szépen precízen tekerjük fel, mert különben nem lesz szép egységes széle a hengernek. A 8 szögletű difiház elkészítésél arra kell odafigyelni, hogy a két egymással szemben lévő lyuk, amin keresztül megy a tengely, egymástól ne legyen eltolódva, mert egyébként ferdén fog állni a difiház, és nem lesz esztétikus. A palást elkészítése kicsit nehezebb feladat, érdemes előtte a papírt többször feltekerni egy valamilyen hengeres testre, ezzel elgyengítve a papír rostjait, és ezáltal adva neki egy alap formát összeragasztani.
Készítettem néhány szebb képet az alvázról, ezeken nem sok változás történt.
Az építést a hátsó hidak alkatrészeivel fogom folytatni.